Společnost BW Motors s.r.o., největší nezávislý servis vozů BMW a MINI působící v České republice od roku 2010, se z důvodu dalšího rozšiřování aktivit na domácím trhu a plánované expanzi na zahraniční trhy formou frančízingu, rozhodla vyhlásit výběrové řízení na digitální agenturu.
Hlavním cílem výběrového řízení je nalézt strategického partnera pro zajištění komplexní prezentace společnosti na internetu, mobilních zařízeních a sociálních sítích s důrazem na maximální efektivitu a měřitelnost stanovených cílů.
“Oblast internetu a nových technologií vnímáme velmi intenzivně jako stěžejní nástroj pro oslovení nových zákazníků a komunikaci se stávajícími klienty našeho nezávislého servisu. V průběhu sedmi let našeho působení jsme získali důvěru tisíce spokojených majitelů vozů BMW a MINI a tento rostoucí trend pomohl našemu postupnému růstu, díky kterému jsme dnes největším nezávislým servisem v České republice”, uvádí Vlastimil Nekarda, majitel ryze české společnosti BW Motors s.r.o.